Reklāmdevējiem

Mērķauditorija

Kamdēļ rādīt reklāmu tiem, kas neietilpst jūsu mērķauditorijā?

Mērķauditorijas atlase ir viens no galvenajiem digitālās reklāmas ieguvumiem.

Precīza mērķauditorijas noteikšana ir ļoti būtiska, jo īpaši tad, ja tiek reklamēts šauras nišas produkts. Mērķauditorijas atlase pēc interesēm, demogrāfijas un Retargeting spēj nodrošināt rezultātu, kad gandrīz 100% reklāma tiek parādīta tieši izvēlētajai mērķauditorijai.

Mērķauditorijas atlases iespējas

CATEGORY TARGETING

Sasniedziet savu auditoriju atbilstoši tēmām vai interesēm

Httpool sadala lokālās un globālās satura vietnes atbilstošās kategorijās, nodrošinot iespēju reklāmedevējiem sasniegt ieinteresētu auditoriju.

Galvenās kategorijas ietver – Auto, Bizness un Finanses, Izklaide, Dzīvesstils, Ziņas un Informācija, Sports, Tehnoloģija, Tūrisms.

 

Category.png

CONTEXTUAL

Palieliniet savas reklāmas atbilstību ar kontekstuālās reklāmas palīdzību.

Apsverot pirkumu, patērētāji apmeklē dažādas vietnes (mājaslapas, forumi, sociālie tīkli). Httpool var nodrošināt, ka jūsu reklāmas ziņojums tiek eksponēts pie atbilstoša satura.

Contextual-targeting.png

GEO-LOCATION

Mērķauditorijas atlase pēc valsts ļauj parādīt reklāmu tikai konkrētā valstī vai pilsētā/reģionā.

Geo.png

BEHAVIORAL

Sasniedziet jums interesējošos konkrēta dzimuma un/vai vecuma interneta lietotājus.

Iespējams atlasīt auditoriju balstoties ne vien uz demogrāfiskiem datiem, bet arī uz lietotāja interesēm un lietošanas paradumiem.

Behavioral.png

RE-TARGETING

Ja jūsu vietnes apmeklētāji nav izdarījuši pirkumu, aicieniet viņus apmeklēt lapu vēlreiz!

Re-targeting jeb atkārtota mērķa auditorijas atgriešana jūsu vienē ir efektīvs reklāmas veids konversiju palielināšanai.

Re-targeting.png