Daudzkanālu pieeja palielina reklāmas kampaņU efektivitāti.
Daudzkanālu pieeja ļauj reklāmdevējiem izmantot sinerģiju starp vairākiem reklāmas kanāliem. Pie tam, vairāku reklāmas kanālu izmantošana no viena vadības punkta vienkāršo uzdevuma izpildi un optimizāciju.
Daudzkanālu reklāmas piesaista potenciālos klientus, pamatojoties uz informāciju, par iepriekš izdarītiem pirkumiem un apmeklētām vietnēm. Bez tam:
- vairo zīmola vai preces atpazīstamību, izmantojot tādus formātus kā video un Engagement reklāmas,
- mudina veikt pirkumus, izmantojot banerus un sludinājumus sociālajos tīklos
- ietekmē potenciālo klientu lēmuma pieņemšanas fāzē, atgādinot par zīmolu vai preci, izmantojot Retargeting un SEM iespējas.