Reklāmdevējiem

Ierīces

Daudzu ekrānu un daudzuzdevumu laikmeta prasības.

2017.gadā interneta lietotāju skaits sasniedzis jau 3.6 miljardus, pie tam, kā liecina aplēses, puse no tiem lieto mobilās ierīces.

Internets ir mainījis to, kā mēs mācamies, iegūstam informāciju, izklaidējamies un arī izdaram izvēli par pirkumu. Šobrīd patērētājs savā ikdienā viegli operē ar vairākām digitālajām ierīcēm – izdarot ierakstus Facebook, skatoties TV programmas tālrunī, izmantojot Twitter, lai uzrīkotu nelielu konferenci vai aptauju par interesējošo jautājumu, pat izdarot pirkumu stāvot autobusa pieturā un noskenējot QR kodu uz reklāmas plakāta. Laikā, kad mediju kanāli saplūst un pārklājas, arī reklāmas izvietošanas taktikai jātiek pielāgotai jaunajai situācijai.

Mobilās ierīces ir kalpojušas par galveno virzītājspēku straujajā digitālo mēdiju patēriņa augšanā. Viedierīces ir ērtas, viegli lietojas un pieejamas – tādējādi nodrošinot veidu, kā iesaistīt to lietotājus jebkurā laikā un vietā.

  • Ieguvumi, izvietojot reklāmas dažādās ierīcēs: līdzīga vizuālā materiāla un vēstījuma izmantošana dažādās ierīcēs palielina zīmola atpazīstamību un palielina reklāmas intensitāti.
  • Mērķauditorija: papildus iespējām, ko sniedz stacionāro ierīču izmantošana, mūsdienu mobilās ierīces ļauj noteikt mērķauditoriju, piegādājot ļoti precīzi, lokāli mērķētu reklāmu.
  • Mobilās reklāmas: reklāmas tiek izvietotas izmantojot globāla vai vietēja mēroga aplikācijas un vietnes.
Httpool multiscreen and multitasking