Par mums

#PyeongChang2018 ziemas olimpiskās spēles Twitterī – padomi, kā tikt pamanītam

#PyeongChang2018 ziemas olimpiskās spēles Twitterī – padomi, kā tikt pamanītam

‘Twitter’ ir īstā vieta, kur iesaistīties diskusijās ar ziemas olimpisko spēļu faniem no visas pasaules. Un viņi neticami aktīvi arī iesaistās sarunās par aktualitātēm sportā gan pirms pasākuma, gan tā laikā un arī pēc tā. Lielo rosību ap vienu no gaidītākajiem ziemas sporta notikumiem savā labā, protams, var izmantot arī zīmoli.

Ir daudz radošu veidu, kā iesaistīties olimpisko spēļu „drudzī”, vienlaikus daloties ar lasītājiem interesantu un saistošu saturu, kas palīdzēs piesaistīt uzmanību zīmolam. Iespējas ir neierobežotas. Esam apkopojuši noderīgus padomus, kā tās izmantot:

Esi oriģināls!

Pirms iesaistīšanās diskusijās par Ziemas olimpiskajām spēlēm apdomā ar gaidāmo sporta notikumu saistītas tēmas, kas vislabāk piestāvētu zīmolam. Tās var būt dažādas – sākot ar sacensībām un to rezultātiem spēļu laikā, un beidzot ar sportistu ikdienu, treniņiem un valstīm, kas ir pārstāvētas šajā sporta notikumā. Turklāt var akcentēt arī valsti, kur notiek olimpiskās spēles.

Ne reizi vien redzēti uzņēmumi, kuru radītais saturs piedzīvojis neveiksmi globālā līmenī. Lai no tās izvairītos, svarīgi atrast tematisko sasaisti ar zīmola misiju vai uzņēmuma pakalpojumiem. 2016. gadā uzņēmums ‘Procter&Gamble’ izveidoja kampaņu zīmolam ‘Everyday’, izmantojot jau eksistējošu mirkļbirku #ThankYouMom. Kampaņas ietvaros tika atainots sportistu ceļš līdz olimpiskajām spēlēm, izsakot pateicību sportistu mammām.

Plāno saturu!

Kad esi atradis tēmu, kas piestāvēs zīmolam, iepriekš sagatavo vairākus ierakstus un publicē tos brīdī, kad izvēlētā tēma būs visaktuālākā. Šeit jāatceras, ka ierakstiem nevajadzētu uzstādīt automātisko publicēšanu, jo katra ieraksta publicēšanas piemērotība ir jāapskata individuāli. Tam jābūt kontekstā ar notikumiem pasaulē. Jāapsver iespēja izstrādāt vairākus vizuālos risinājumus un vēstījumus, lai operatīvi varētu pielāgoties dažādām situācijām.

Šeit varētu izcelt ‘Adidas’, kas Pasaules Kausa futbolā laikā bija sagatavojis virkni vizuālu risinājumu un vēstījumu, kas atbilda dažādiem notikumiem turnīra laikā, piemēram, soda sitiena izpildei. Sagatavojot šādus risinājumus, tos nepieciešamības gadījumā var publicēt tieši īstajā brīdī.


3) Radi noderīgu saturu!

Tūkstošiem sportistu no visas pasaules startē dažādās olimpisko spēļu disciplīnās katru dienu – tiek uzrādīti aizvien jauni un labāki rezultāti, sasniegti vēl nebijuši rekordi. Lielajā informācijas pārbagātībā faniem un atbalstītājiem mēdz būt sarežģīti izsekot visiem notikumiem. Palīdzi viņiem! Tā ir lieliska iespēja zīmolam iesaistīties un ik dienu savai auditorijai piegādāt atskatu uz svarīgākajiem dienas notikumiem un sasniegumiem. Tas var būt īpaši noderīgi tiem atbalstītājiem, kuriem laika zonu atšķirības dēļ nav iespēja sekot līdzi saviem elkiem tiešraidē.

Kanādas sporta preču mazumtirgotājs ‘Sport Chek’ Vasaras olimpisko spēļu laikā #Rio2016 izmantoja ‘Twitter’ ierakstus, lai sekotājiem atgādinātu svarīgākos un ievērojamākos spēļu momentus. Tas palīdzēja uzņēmumam kļūt par augstvērtīgu un noderīgu informācijas avotu mērķauditorijas sasniegšanai.

2018. gada Ziemas olimpisko spēļu kontekstā jāuzteic Latvijas uzņēmums ‘Lattelecom’, kas izmanto translēšanas iespējas, lai pievilinātu vairāk lietotājus un būtu to galvenais informācijas avots.


4) Dalies olimpisko spēļu satraukumā un atbalsti sportistus!

Olimpiskās spēles var iedvesmot ikvienu. Un līdzjutēji vienmēr meklēs zīmolus, kas spēs viņus iedvesmot personīgai izaugsmei, motivēt vai arī vienkārši parādīt ikviena iespējas gūt panākumus. To var izmantot arī zīmoli. Un panākumiem nav jābūt milzīgiem, lai tie spētu iedvesmot.

#Rio2016 Vasaras olimpisko spēļu laikā ‘Virgin Media’ izmantoja sacensību galveno favorītu Useinu Boltu par uzņēmuma izveidotās mirkļbirkas #BeTheFastest galveno varoni. Tā tika izmantota olimpisko spēļu laikā, rakstot virkni iedvesmojošu tvītu.

Savukārt no Latvijas zīmoliem jāizceļ ‘LMT’, izveidojot smieklīgu un amizantu video, kur, tā dalībniekiem pašiem nenojaušot, viņi piedalās jaunā olimpisko spēļu disciplīnā. Tātad ikviens var būt olimpisko spēļu dalībnieks!


5) Izklaidē!

Sports ir lieliska tēma, lai izklaidētu ‘Twitter’ lietotājus. Liec lietā humoru, lai dalītos ar notikumiem #Pyeongchang2018 Ziemas olimpisko spēļu laikā vai pēc tām. To var izdarīt, izmantojot īsus video rullīšus vai kustīgus GIF attēlus.

Neviens nevarēja paredzēt, ka #Rio2016 Vasaras olimpisko spēļu peldēšanas baseinā ūdens būs mistiski zaļā krāsa, un šis fakts radīs tik lielu ažiotāžu ‘Twitter’ lietotāju vidū. To izmantoja arī ūdens attīrīšanas uzņēmums ‘Clorox’, kas pievienojās diskusijai amizantā, taču uzņēmuma zīmolam atbilstošā veidā.

Izklaidējošu saturu radījis arī ātro kredītu aizdevējs ‘SMScredit.lv’, kas mēģina savus sekotājus iesaistīt olimpisko spēļu fanu prognožu spēlē par Latvijas sportistu panākumiem.

2018. gada Ziemas olimpiskās spēles ir lieliska iespēja iesaistīt savu zīmolu milzīgā vairāku valstu un pārstāvju diskusijas, lai to izceltu un nostiprinātu uzņēmuma pozīcijas pasaules tirgū. Izmanto savu iespēju arī Tu!

Atpakaļ uz Jaunumiem