Par mums

Palīdzi Twitterī piepildīt skolas somu

Pat tik lieliskas vasaras kā šī kādreiz beidzas. Ir jāatgriežas gan pilsētā, gan pavisam drīz – arī skolas solā. Tieši tagad ir īstais brīdis plānot, kā Tu palīdzēsi vecākiem piepildīt bērnu skolas somas. Der atcerēties, ka daudzi vecāki izmanto tieši ‘Twitter’ sociālo tīklu kā palīgu iepirkumu saraksta veidošanai un viedokļu apkopošanai par to, kam ir un kam nav vieta bērna skolas somā.

‘Twitter’ ir sociālais tīkls, kur viss ir par to, kas ir aktuāls tieši tagad. Jebkurš tā lietotājs sagaida, ka varēs tur atklāt un uzzināt ko jaunu. Kas attiecas uz domām par skolai nepieciešamo, pētījumu dati liecina, ka šī tēma ir visaktuālākā augustā. 44% no gandrīz 400 ‘Twitter’ lietotājiem, kas piedalījās pētījumā – gan vecāki, gan skolnieki – atzīst, ka jaunajam mācību gadam nepieciešamo iegādājas augustā. Tātad ir īstais brīdis palīdzēt izdarīt izvēles!

 

Kas tad ir svarīgākās lietas, kas ir aktuālas pirms jaunā mācību gada sākuma? Minētajā pētījumā ir izdalītas vairākas kategorijas – skolas piederumi, apģērbs un apavi, tehnoloģiskie un elektroniskie risinājumi, dažādi dekoratīvi priekšmeti un mājās nepieciešamās lietas, ko skolnieks izmantos mācību gada laikā. Pačukstēsim Tev priekšā, kas katrā no kategorijām aptaujātajiem šķiet svarīgākais. Tev noteikti radīsies idejas, kā šos priekšmetus var iekļaut tieši Tava zīmola komunikācijā:

 

  • skolas piederumi – populārākās ir pildspalvas un zīmuļi, pierakstu klades, burtnīcas un papīrs, kā arī mugursomas;
  • apģērbs un apavi – šeit dominē apavi. Gan tie, ko valkā ikdienā, gan tie, kas nepieciešami sportošanai. Vēl no visām apģērba kategorijām aptaujātie ir īpaši izcēluši kreklus kā svarīgu elementu;
  • tehnoloģijas un elektronika – kurš skolnieks gan savu ikdienu tagad var iedomāties bez klēpjdatora vai planšetes? Interesanti, ka vēl starp populārākajiem “gadžetiem” tiek minēts kalkulators. Nepieciešams ir gan parastais vienkāršiem matemātiskiem aprēķiniem, gan arī zinātniskais ar dažādām papildus funkcijām;
  • dekoratīvi priekšmeti – pieprasītākās ir uzlīmes, magnēti un spoguļi ģērbtuvju skapjiem. Pēdējais elements gan mūsu platuma grādiem var nešķist aktuāls, taču šajā kategorijā kā būtiski elementi ir atzīmēti arī atslēgu piekariņi, dažādi dekoratīvi spožumi un lentas, tā kā der padomāt arī šajā virzienā;
  • mājās nepieciešamās lietas – aktuālākā gan vecākiem, gan pašiem skolniekiem šķiet dažādu mantu glabātavu ieviešana un guļamtelpas sakārtošana, tāpēc šie elementi ir pieprasīti. Acīmredzami tiek vairāk domāts par to, kas ēdams būs atrodams, skolniekam atgriežoties mājās pēc mācībām. Tāpēc aktuāla ir arī mikroviļņu krāsns un ledusskapis.

 

Kad piedāvājums ir noformulēts, kā to vislabāk pasniegt? 62% ‘Twitter’ lietotāju atzīst, ka laikā pirms skolas viņiem ir svarīgi dažādi īpašie piedāvājumi un atlaides, jo tēriņu jau tāpat ir gana. Ir nozīme arī zīmolam un klientu apkalpošanas kvalitātei, bet augstāk par to tomēr tiek vērtēta produkta izturība – mācību gada laikā vairs negribas atgriezties pie problēmām, kas jāatrisina jau mācību perioda sākumā. Citas idejas, ko ‘Twitter’ lietotājs sagaida no zīmoliem:

 

 

Kas attiecas uz piemērotāko satura formu zīmolu komunikācijā, neaizmirsti par video. Tas šobrīd ir ļoti efektīvs instruments gan zīmola atpazīstamības veicināšanai, gan arī aicinājumam uz pirkuma izdarīšanu.

 

Par video vissvarīgāk ir atcerēties pamatlietas, kas joprojām ir saglabājušās nemainīgas:

  • iekļauj “āķi”, kas pievērš un notur lietotāja uzmanību;
  • rādi cilvēkus nevis lietas – tie divreiz labāk notur uzmanību un par 133% uzlabo emocionālo saikni ar demonstrējamo zīmolu vai priekšmetu;
  • parādot zīmolu līdz 3. sekundei, ir krietni lielāka iespēja, ka skatītājs to pēc tam spēs atsaukt atmiņā;
  • atceries, ka video bieži tiek skatīts vietās, kur nav iespējams to atskaņot ar skaņu, tāpēc ļoti svarīgi ir tekstu atspoguļot subtitros;
  • Ierakstā jeb tvītā izmanto ne vairāk kā 100 simbolus, jo tieši īsi paskaidrojumi visvairāk iesaista potenciālos interesentus.

 

Pat ja Tev ir sajūta, ka vairs nevari paspēt sagatavoties vienam no aktīvākajiem iepirkšanās laikiem gadā, sazinies ar ‘Httppol Baltic’ – uzņēmumu, kas ir vienīgais oficiālais ‘Twitter’ reklāmas partneris Baltijas valstīs. Palīdzēsim gan ātri izveidot kampaņu, ganarī to administrēt un analizēt, ja tāda jau ir. ‘Httppol Baltic’ ir partneris efektīvam rezultātam! Raksti uz: info@httpool.lv

 

Atpakaļ uz Jaunumiem