Par mums

Kas un kāpēc izmanto ‘Twitter’?

Veidojot mārketinga stratēģiju, dati ir mārketinga speciālista galvenais ierocis. Tas ir ārkārtīgi svarīgi – zināt, kas lieto konkrēto sociālo tīklu un ko šie cilvēki tur meklē un arī atrod. Tas palīdz uziet pareizo pieeju gan zīmola atpazīstamības, gan iesaistes un pat pārdošanas plānošanā. ‘Hootsuite’, sociālo mediju monitoringa rīks, ir apkopojis svarīgāko statistiku par ‘Twitter’, kas palīdzēs Tev pieņemt lēmumu.

‘Twitter’ lietotāji

  1. Kopējais lietotāju skaits ik mēnesi ir aptuveni 330 miljoni, kas ir par četriem procentiem vairāk kā 2017. gadā.
  2. Sociālais tīkls ir izmantojams vairāk kā 40 pasaules valodās. Tāpēc nav pārsteigums, ka tikai 69 miljoni no kopējā ikmēneša aktīvo lietotāju skaita ir no ASV, kur 21 procents pieaugušo izmanto šo tīklu. Pārējie lietotāji ir no citām valstīm visā pasaulē.
  3. Lielākā daļa pārstāv tā saukto mileniāļu jeb ‘millenials’ paaudzi, kas ir vecumā no 18 līdz 38 gadiem. Atkal precīzāki dati ir par ASV, kur 35 procenti ‘Twitter’ lietotāju ir vecumā no 18 līdz 29 gadiem. Savukārt līdz ar vecuma palielināšanos šī sociālā tīkla lietotāju skaits samazinās.  
  4. Daudziem ir koledžas līmeņa izglītība. ASV – 45 procentiem ‘Twitter’ lietotāju.
  5. Viņu ienākumi ir virs vidējā līmeņa, kas ASV izpratnē ir vairāk par 50 000 dolāru gadā.
  6. Sadalījums pa dzimumiem ir diezgan līdzīgs, taču ietekmes ziņā noteikti jāpiemin nesen publicētais apkopojums par ievērības cienīgākajām kampaņām sieviešu līdztiesības veicināšanai, kas bez ‘Twitter’ nebūtu izskanējušas globālā mērogā.
  7. ‘Twitter’ lietotāji lielākoties dzīvo pilsētā.
  8. 58 procenti ‘Twitter’ lietotāju pēdējā mēneša laikā ir instalējuši aplikāciju, tādējādi izvēloties šo sociālo tīklu lietot mobilajā tālrunī.

‘Twitter’ lietojuma statistika

  1. 80 procenti ‘Twitter’ lietotāju izmanto sociālo tīklu mobilajā telefonā. Tāpēc nav pārsteigums, ka 93 procenti video tiek filmēti un skatīti telefonā.
  2. Pirms trim gadiem ‘Twitter’ paziņoja, ka ik dienas tiek veikti 500 miljoni ierakstu. Pēc tam konkrēti skaitļi nav minēti, bet zināms vien, ka tie ir vairāki simti miljonu ierakstu katru dienu.
  3. ‘Twitter’ aizvien biežāk tiek izmantots kā meklētājs – ik dienas tas izpilda divus miljardus pieprasījumu.
  4. 42 procenti ‘Twitter’ lietotāju sociālo tīklu izmanto ik dienas, vēl 24 procenti – katru nedēļu. Tātad 66 procenti ‘Twitter’ lietotāju sociālajā tīklā ieskatās vismaz reizi nedēļu.
  5. 74 procenti ‘Twitter’ lietotāju meklē ziņas, un tas ir par 15 procentiem vairāk kā pagājušajā gadā!
  6. Sociālā tīkla veidotāju pētījumi liecina, ka lielākajā daļā gadījumu lietotāji šeit meklē kaut ko jaunu un interesantu.
  7. Reizēm nepietiek pat ar 280 zīmēm, lai izteiktu savu domu. Kad ierobežojums bija 140 zīmes, aptuveni 9 procenti ierakstu netika publicēti, jo tie bija jāsaīsina. Tagad joprojām 1 procentam lietotāju ir problēma izteikties pieejamajā apjomā.
  8. ‘Twitter Lite’ ir sociālā tīkla versija, kas paredzēta lietošanai valstīs, kur interneta ātrums ir ierobežots. Tā ielādējas ātrāk un arī izmanto mazāk datu. Pieejama no 2017. gada novembra. Aktivitāte šajā aplikācijas versijā pieaug par 50 procentiem mēnesī.

‘Twitter’ izmantošana

  1. 93 procenti cilvēku, kas seko kādam mazā vai vidējā biznesa uzņēmuma kontam, plāno drīzumā arī iegādāties kādu tā produktu vai pakalpojumu. 69 procenti šādu izvēli jau ir izdarījuši, pateicoties tieši zīmola aktivitātēm ‘Twitter’.
  2. 85 procenti ‘Twitter’ lietotāju vēlas, lai mazais vai vidējais uzņēmums nodrošina komunikāciju ar klientiem tieši šajā platformā. 83 procenti cilvēku apgalvo, ka atbildes no uzņēmumiem rosina pozitīvu emociju veidošanos saistībā ar zīmolu.
  3. Trešdaļa sociālā tīkla lietotāju kaut reizi ir “retvītojuši” jeb pārpublicējuši kādu mazā vai vidējā uzņēmuma ierakstu.
  4. Pagājušā gada 3. ceturksnī ‘Twitter’ platformā tiešsaistē bija iespējams noskatīties 830 pasākumus. 75 procentiem video bija starptautiska auditorija. Savukārt, ‘Periscope’ platformā, kas nodrošina ‘live-streaming’ jeb tiešsaisti lietotāju veidotam video saturam, bija pieejams saturs 96 miljoni stundu garumā.

‘Twitter’ reklāmas statistika

  1. Izmaksas par viena lietotāja iesaistīšanu (engagement – angļu val.) ir samazinājušās no gada uz gadu un 2017. gada 3. ceturksnī sasniegušas zemāko punktu – tās ir par 54 procentiem zemākas kā sākumā.
  2. Reakcija uz reklāmām gan šajā pašā laika periodā ir kļuvusi aktīvāka, augstāko punktu arī sasniedzot 2017. gada 3. ceturksnī. Attiecīgi ir pieaudzis arī klikšķu skaits jeb CTR (click-through-rate – angļu val.).
  3. 25% ASV mārketinga speciālistu izmanto ‘Twitter’ video reklāmas. Tieši tik pat video reklāmas parādās ‘Instagram’, taču aptauja liecina, ka attiecībā uz ‘Twitter’ nākamo 12 mēnešu laikā budžetu video reklāmām ir plānots palielināt.
  4. Lielākā daļa ‘Twitter’ lietotāju – 73 procenti – video reklāmas neuzskata par traucēkli.

Daži vispārīgi fakti par ‘Twitter’

  1. Paši mārketinga speciālisti uzskata, ka spēj izveidot tādus video, kas tieši ‘Twitter’ platformā konvertētos reālos darījumos – tādu ir 70%.
  2. ‘Twitter’ statistika liecina, ka ieraksti ar video ir seškārt biežāk pārpublicēti kā ieraksti, ko papildina vienkāršas bildes. Tik labi rādītāji nav pat kustīgām bildēm gif formātā.
  3. Lietotājiem ‘Twitter’ netraucē arī konti, kas apmaksā reklāmu, lai parādītu informāciju par sevi. 85 procenti lietotāju apgalvo, ka iespēja reklamēties palīdz viņiem iepazīt jaunus uzņēmumus. Savukārt 68 procenti ir sākuši sekot kādam uzņēmumam pēc tā apmaksātās reklāmas parādīšanās ‘Twitter’.
  4. Gan dažādu zīmolu apkopotā informācija, gan ‘Twitter’ statistika liecina, ka 41 procents lietotāju ir iegādājušies kādu produktu 30 dienu laikā pēc reklāmas šajā sociālo tīklu platformā. To apgalvo pat uzņēmumi, kas pārdod automašīnas.

Raksts sagatavots, izmantojot šajā rakstā https://blog.hootsuite.com/twitter-statistics/ apkopoto statistiku.

Atpakaļ uz Jaunumiem