Par mums

Kā būt pamanāmam Twitter Pasaules Hokeja čempionāta laikā?

Latvijā maijs kopš neatminamiem laikiem ir hokeja mēnesis, kad hokeja fani kļūst par hokeja ekspertiem, tiesnešiem un treneriem. Daļa savas zināšanas pauž tikai TV priekšā, bet citi savu viedokli dodās paust vai apstiprināt sociālajos medijos. Visbiežāk Twitter ir vieta, kur fani pauž savu viedokli spēles laikā, kā arī pirms un pēc tās. 

Kā zīmoliem būt pamanāmiem hokeja čempionāta laikā?

‘Twitter’ lielākoties tiek izmantots mobilajā versijā. Kas attiecas uz sportu, ļoti iecienīti ir ieraksti, kas ietver video. Iemesli ir diezgan skaidri – ‘Twitter’ izmanto gan translāciju nodrošinātāji, gan žurnālisti, gan eksperti, gan līgas un klubi, gan, protams, arī fani.

1. Reklamētā tendence jeb ‘promoted trend’.

Šī ir iespēja piesaistīt lielu masu uzmanību tajās dienās, kad, piemēram, ir Latvijas izlases spēles. Tieši zīmolu apmaksātā tendence jeb ‘trend’ var būt tendenču topa augšējās pozīcijās visu dienu, īpaši piesaistot hokeja fanu uzmanību un vienlaikus arī popularizējot notikuma mirkļbirku.  

 

2. Auditorijas mērķēšana pēc konkrētu ‘Emoji’ jeb emocijzīmju lietošanas

‘Twitter’ lietotājiem patīk ‘Emoji’ jeb emocijzīmes un īpašā humora deva, ko tās piešķir ierakstiem. 95% interneta lietotāju jebkad ir izmantojuši emocijzīmes un kopumā katru dienu dažādās platformās tiek nosūtīti 10 miljoni emocijzīmju. Protams, sacensību laikā emocijas sit augstu vilni, tāpēc arī ierakstos aktīvi tiek izmantotas emocijzīmes. Zīmoliem ‘Twitter’ tīklā tagad ir iespēja reklāmu vērst uz konkrētu emocijzīmju lietotājiem.   [/su_row]

 3. Apmaksātie ar video papildinātie linki uz mājas lapu

Tie ir kļuvuši ļoti populāri tieši tā iemesla dēļ, ka linkiem ir iespējams pievienot video. Kustīgais attēls ir ļoti spēcīgs instruments, kas liek lietotājam klikšķināt. Tāpēc jūtami pieaug lapas apmeklējumu skaits no ierakstiem, kam pievienots video. Tagad video ir iespējams izmantot maksas reklāmā, kas vēl būtiski palielina skatījumu skaitu. 

4. Video aptaujas

Visiem patīk piedalīties aptaujās. Tieši tāpēc iesaistīšanās līmenis ir tik augsts. Ja vēl iespēja piedalīties tiek paspilgtināta ar video, tad izdošanās ir teju vai garantēta. Un Pasaules Hokeja čempionāts ir lieliska tēma, lai iesaistītu fanus un zīmola atbalstītājus diskusijā. Te viens lielisks piemērs no ‘McDonalds’, kas spēja balsojumā iesaistīt 331 000 cilvēku:

5. Auto atbildētāja API kampaņas.

Arī šim reklāmas veidam ir daudz efektīvu piemēru, kas saistīti ar pasākumiem un notikumiem. Piemēram, Tu vari saviem sekotājiem atgādināt hokeja spēles sākuma laiku, ja viņš iepriekš piesakās šādam pakalpojumam. 

 

Lai  saņemtu vairāk informāciju par Twitter reklāmas iespējām, rakstiet uz info@httpool.lv

Atpakaļ uz Jaunumiem