Par mums

Kā izveidot efektīvu reklāmas kampaņu ‘LinkedIn’?

‘Google’ ar ‘Google Analytics’ un ‘Google AdWords’ platformu, pēc tam ‘Facebook’ ar ‘Business Manager’ platformu. Tā visi lielākie reklāmas kanāli ir mūs pieradinājuši pie tā, ka varam paši veidot savas reklāmas kampaņas un viegli tās pārvaldīt. Arī ‘LinkedIn’ ir sava reklāmas platforma, kas atšķirībā no citiem piedāvā unikālu daudz un dažādu parametru klāstu, lai ļoti precīzi uzrunātu potenciālo klientu.

‘LinkedIn’ ir sociālais tīkls, kur lietotāji nevis tērē laiku, bet to investē sevis pilnveidošanā un jaunu zināšanu iegūšanā. Viņus visvairāk interesē jaunumi nozarē, kurā viņi strādā, ekspertu padomi, mācīšanās iespējas, kā arī paziņu ieteikumi un viedokļu līderu (influencers – eng.) paustais. Ņemot vērā šīs intereses, iesakām vispirms rūpīgi plānot reklāmas kampaņu.

Ir ļoti svarīgi piegādāt īsto saturu īstajā formā īstajiem cilvēkiem, būt oriģināliem savā pieejā un saturu adresēt tiem potenciālajiem klientiem vai partneriem, kam tas tiešām varētu būt interesants. Un ir svarīgi atcerēties, ka aktualitātes citos sociālajos tīklos nav tādas pašas kā ‘LinkedIn’. Te ir salīdzinājums tam, kas vienā laika periodā ir aktuāls dažādu sociālo tīklu lietotājiem. Kas attiecas uz ‘LinkedIn’, tās ir gan šābrīža norises un aktualitātes, gan arī vispārīgas tendences un informācija sevis izglītošanai, kuru aktualitāte šajā tīklā nezūd nekad.


Kopumā ir pieejamas vairāk kā 15 dimensijas, kas palīdz mērķauditorijas definēšanā. Ir iespēja izvēlēties vienu vai vairākas no tām vai arī ielādēt savus datus no klientu datu bāzes un tādējādi atlasīt ‘LinkedIn’ kritērijus, pēc kuriem definēt mērķauditoriju. Kas ir ļoti svarīgi tieši šī sociālā tīkla kontekstā – parasti tiek iegūti ļoti kvalitatīvi līdi, jo ‘LinkedIn’ lietotāji cenšas savā profilā vienmēr ievietot jaunāko informāciju par sevi un izmaiņām savā profesionālajā darbībā, tāpēc datu atlase lielākajā daļā gadījumu atbildīs pieprasītāja konkrētajām vēlmēm un aktualitātēm.

Vēl viens parametrs, pēc kura iespējams izvēlēties potenciālos interesentus, ir prasmes, kuras viņa profilam ir pievienojuši citi. Šo prasmju nosaukumus iespējams atlasīt un rādīt reklāmu tikai cilvēkiem, kuru prasmju sarakstā tādas ir. Tāpat, definējot mērķauditoriju, ir iespējams izsekot viņu rīcībai un arī analizēt, kādas tēmas vēl interesē potenciālo klientu. Attiecīgi tiek paplašināts to tēmu loks, ar ko iespējams viņu ieinteresēt:

 

Iekšējā ‘LinkedIn’ reklāmas sistēma nevainojami fiksē jebkuru lietotāju, kas iesaistījies komunikācijā ar zīmolu, un pēc tam ir iespējamas efektīvas atkārtotas atrādīšanas jeb “retārgetinga” kampaņas.

Kas attiecas uz dažāda veida satura atrādīšanu, iespējamas ir šādas formas:

  • sponsorētais saturs – tiek parādīts ziņu lentā. Šis ir vienīgais reklāmas veids ‘LinkedIn’, kas ir redzams, apskatot profilu gan mobilajā ierīcē, gan planšetē, gan uz datora. Turklāt šis komunikācijas veids ir efektīvs visos posmos – sākot no zīmola atpazīstamības veicināšanas līdz pat pieteikšanās formas aizpildīšanai;
  • reklāmas labajā joslā – efektīvi iespējams izmantot kombinācijā ar sponsorēto saturu, kad produkta reklāmu ir iespējams atrādīt interesentam, kas tikko ir iepazinies ar saturu. Reklāmas parādās labajā pusē un ietver gan bildi, gan tekstu;
  • teksta reklāmas – nelieli reklāmas bloki, kur ir tikai teksts un logo, taču tie vislabāk darbojas, ja ir iekļauts aicinājums uz konkrētu rīcību, piemēram, apmeklēt mājas lapu, lai lejupielādētu brošūru. Šī reklāma lietotājam ir redzama tikai tad, ja viņš savu ‘LinkedIn’ profilu apskata datorā;
  • dinamiskās reklāmas – iekļauj lietotāja profila attēlu, tādējādi uzrunājot ļoti personīgi un aicinot uz rīcību;
  • sponsorētais e-pasts (InMail) – un tas nav vienkārši e-pasts. Tas ir e-pasta mārketings citā līmenī, kad klients saņem ziņojumu savā pastkastē ‘LinkedIn’ profilā ar saturu, kas var būt ļoti personīgi pielāgots tieši viņam. Turklāt šis ziņojums tiek nosūtīts tikai tad, kad lietotājs ir tiešsaistē. Un vēl – nākamās 60 dienas šis lietotājs nesaņems nevienu reklāmas ziņojumu savā ‘LinkedIn’ pastkastītē no cita reklāmdevēja.

 

 

Lai saņemtu vairāk informāciju par LinkedIn reklāmas iespējām, rakstiet uz info@httpool.lv

Atpakaļ uz Jaunumiem