Par mums

2018. gads ‘Twitter’ jeb #ThisHappened

Viss, kas notiek jebkur pasaulē, tajā pat brīdī gūst uzmanību un raisa diskusijas ‘Twitter’. 2018. gadā cilvēki šeit atrada viens otru, reklamēja, mācījās, smējās, diskutēja un piedalījās sarunās. Viņi izmantoja šo sociālo tīklu, lai dalītos pieredzē un iegūtu citu viedokļus. Viņi ar savu viedokli ieguva viedokļa līdera statusu, pat neizejot no mājas.

Tā kā 2018. gads tuvojas noslēgumam, ‘Twitter’ reklāmas partneris Baltijas valstīs uzņēmums ‘Httpool’ atskatās uz spilgtākajiem notikumiem šajā gadā šajā sociālajā tīklā. Karstas ziņas, izklaide, sports un sarunas – tas viss ir noticis ‘Twitter’ 2018ajā!

Ieraksti, ar ko visvairāk ir dalījušies ‘Twitter’ lietotāju visā pasaulē
Šādi ieraksti ir trīs:

1Spāņu videospēļu fans @Rubiu5 ir pārspējis savu rezultātu, jo viņam pieder arī 2016. gada tvīts, ar ko visvairāk dalījās ‘Twitter’ lietotāju togad. Jāatgādina, ka šo ierakstu saturs būtiski neatšķiras:

2@RandallTime ieraksts par NBA finālspēli un komandas ‘Cleveland Cavaliers’ potenciālo uzvaru. Acīmredzami daudzi tīkoja pēc džempera:

 

3Un tad vēl jauks ieraksts no @RyanSesselman par suņa adoptēšanu:

Ieraksti, kas lietotājiem visā pasaulē ir visvairāk patikuši jeb saņēmuši visvairāk “Like”

1šīs KPOP grupas BTS (@bts_tweet) sekotāju skaits ir patiešām milzīgs. Un grupas lietotājvārds ir visbiežāk izmantotais lietotājvārds citu lietotāju ierakstos visā pasaulē 2018. gadā. Viens no grupas ierakstiem ieguvis arī visvairāk ”Like”:

2otrais lietotājiem tīkamākais ieraksts ir no bijušā ASV prezidenta Baraka Obamas par jauniešu iesaistīšanos politikā:

3trešo vietu iegūst @chloecopley’s ar smieklīgu ierakstu par suni un nepieciešamību lietot zāles.

Ieraksti, kas ir visvairāk citēti

Daudz ‘Twitter’ lietotāju ik dienas iesaistās sarunās, lai noskaidrotu, kas notiek, un paustu savu viedokli. Te nu atkal trīs līderi:

1@SummerCansler’s ieraksts ar pievienotu GIF attēlu, kur galvenajā lomā ir Baraks Obama:

2@FIFAWorldCup ieraksts, kas aicina balsot par dziesmu, ko atskaņot stadionā:

3un @ladygaga ieraksts no 2012. gada kļuva populārs, kad tas tika pārveidots par memi:

Vēl daži interesanti fakti
  1. visaktīvākā diena ‘Twitter’ 2018. gadā bija 25. februāris, kad norisinājās Olimpisko spēļu slēgšanas ceremonija;
  2. GIF ir populārāki kā jebkad agrāk! ‘Twitter’ ierakstos tie tika izmantoti 50 000 000 reižu. Tas nozīmē – aptuveni 1,6 miljoni dienā jeb 1000 minūtē!
  3. Visbiežāk izmantotā mirkļbirka ir #newprofilepic un #bbb18, kas ir atsauce uz ‘Big Brother’ televīzijas šovu Brazīlijā.

 

Un kas ar Tevi ir noticis 2018. gadā? Dalies ‘Twitter’, izmanto mirkļbirku #ThisHappened un atklāj īpašu emocijikonu.

 

Par ‘Httpool’

‘Httpool’ ir uzņēmuma ‘Internet Media Services’ (IMS) meitasuzņēmums un vadošais starptautiskais starpkanālu reklāmas tīkls. ‘Httpool’ izmanto vismodernākās patentētās un licencētās tehnoloģijas. Uzņēmumam ir starptautiska pieredze, un tas nodrošina reklāmas tādos sociālajos tīklos kā ‘Twitter’, ‘LinkedIn’, ‘Spotify’ un citur Austrijā, Bulgārijā, Horvātijā, Čehijā, Igaunijā, Grieķijā, Honkongā, Ungārijā, Indijā, INdonēzijā, Latvijā, LIetuvā, Maķedonijā, Malaizijā, Polijā, Rumānijā, Krievijā, Serbijā, Slovākijā, Slovēnijā, Šveicē un Ukrainā. Vairāk informācijas www.httpool.com.

Par ‘Twitter’

Sociālais tīkls ‘Twitter’ ir par to, kas šobrīd notiek pasaulē un ko cilvēki runā. Tās ir gan ziņas, gan izklaides jaunumi, sporta notikumi, politika un dažādas citas intereses. Tagad šeit ir iespēja sekot arī pasākumu tiešsaistes pārraidēm. ‘Twitter’ ir pieejams 40 valodās visā pasaule gan datorā twitter.com, gan mobilā telefona aplikācijā, ko var lejupielādēt twitter.com/download un periscope.tv (tiešraidēm). Vairāk informācijas – about.twitter.com. Jaunumi – @Twitter.

Papildus informācija: Arnis Ozols, CEO, ‘Httpool Baltics’, ozols@httpool.lv, +371 29150990

Atpakaļ uz Jaunumiem