Par mums

Jaunumi

 

  • 5 triki, kā izmantot ‘Twitter’, lai nepalaistu garām svarīgākos momentus Pasaules kausā futbolā 2018

    Pasaules Kauss futbolā 2014. gadā Latvijas ‘Twitter’ vidē bija tik pat populārs kā Latvijas basketbola izlases starts 2017. gada Eiropas čempionātā! Tas ir tāpēc, ka šeit tiek pārspriests viss, kas Tev nepieciešams, lai Tu būtu futbola eksperts. Te ir fanu emocijas, spēlētāju un sporta žurnālistu komentāri, un rezultāts uzreiz pēc spēles.

    Lasīt vairāk
  • Padomi B2B uzņēmumiem: kā nopelnīt miljonu ‘LinkedIn’

    Aleks Jotiks (Alex Jotic) saka - viņš darbojas netīrā biznesā. Aleks ir Serbijas uzņēmuma ‘Sky High Growth’ vadītājs un dibinātājs, un Rīgā viņš viesojās, lai pildītu mentora pienākumus ‘Startup Wise Guys’ jaunuzņēmumu akceleratora ietvaros. Viņa uzņēmums saskaņā ar pašu izstrādātu modeli pārdod pārdošanas pakalpojumus, piesaistot jaunus klientus dažādiem citiem uzņēmumiem.

    Lasīt vairāk
  • Eirovīzijas dziesmu konkurss ik gadu uzspridzina ‘Twitter’

    Lasīt diskusijas ‘Twitter’ Eirovīzijas dziesmu konkursa laikā dažkārt ir pat interesantāk kā vērot pašu konkursu tiešraidē. Tāpēc ‘Twitter’ ir milzīga vēsturisko notikumu krātuve, kur, meklēšanā izmantojot mirkļbirkas, iespējams kavēties vēsturiski nozīmīgos un amizantos brīžos. Piemēram, atminamies Končitas Vurstas vai Džamalas teju vai leģendārās uzstāšanās. Arī šogad konkurss no 8. līdz 12. mai

    Lasīt vairāk
  • Kā būt pamanāmam Twitter Pasaules Hokeja čempionāta laikā?

    Latvijā maijs kopš neatminamiem laikiem ir hokeja mēnesis, kad hokeja fani kļūst par hokeja ekspertiem, tiesnešiem un treneriem. Daļa savas zināšanas pauž tikai TV priekšā, bet citi savu viedokli dodās paust vai apstiprināt sociālajos medijos. Visbiežāk Twitter ir vieta, kur fani pauž savu viedokli spēles laikā, kā arī pirms un pēc tās. Kā zīmoliem būt pamanāmiem hokeja čempionāta laikā?

    Lasīt vairāk
  • 14 ‘Twitter’ funkcijas, par kurām, iespējams, Tu nezināji

    Pat tie, kuri sevi uzskata par pieredzējušiem ‘Twitter’ lietotājiem, nezina vismaz pāris no zemāk aprakstītajām funkcijām, kas tagad pieejamas šajā sociālajā tīklā. Pārbaudi savas zināšanas, ietaupi laiku un uzzini vairāk!

    Lasīt vairāk
  • ‘Twitter’ - iespēja reklāmdevējiem, kam interesē videospēļu auditorija

    ‘Twitter’ ir sociālais tīkls par visu to, kas notiek šobrīd un tagad jebkurā dzīves jomā. Diezgan ievērojami šajā tīklā pieaug apjoms diskusijām par videospēlēm un e-sportu. Tam ir divi iemesli. Viens - ‘Twitter’ diezgan mērķtiecīgi rada aizvien jaunas iespējas platformā, lai sasniegtu šo mērķauditoriju. Otrs ....

    Lasīt vairāk
  • Kā izveidot efektīvu reklāmas kampaņu ‘LinkedIn’?

    Lielākie reklāmas kanāli ir mūs pieradinājuši pie tā, ka varam paši veidot savas reklāmas kampaņas un viegli tās pārvaldīt. Arī ‘LinkedIn’ ir sava reklāmas platforma, kas atšķirībā no citiem piedāvā unikālu daudz un dažādu parametru klāstu, lai ļoti precīzi uzrunātu potenciālo klientu.

    Lasīt vairāk
  • Kas un kāpēc izmanto ‘Twitter’?

    Veidojot mārketinga stratēģiju, dati ir mārketinga speciālista galvenais ierocis. Tas ir ārkārtīgi svarīgi - zināt, kas lieto konkrēto sociālo tīklu un ko šie cilvēki tur meklē un arī atrod. Tas palīdz uziet pareizo pieeju gan zīmola atpazīstamības, gan iesaistes un pat pārdošanas plānošanā.

    Lasīt vairāk
  • ‘Twitter’ - spēcīgākā platforma sieviešu tiesību atbalstam

    Starptautiskā sieviešu diena, kas ik gadu tiek atzīmēta 8. martā, ir par dzimumu vienlīdzību, kā arī sieviešu sociālo, ekonomisko, kultūras un politisko sasniegumu svinēšanu. Daudzos gadījumos tieši ‘Twitter’ ir bijusi vieta, kur pirmo reizi publiskoti būtiski paziņojumi, kas pēc tam ir rosinājuši globālas diskusijas.

    Lasīt vairāk
  • ‘Twitter’ jaunā funkcija “Grāmatzīmes” - atstāj uz vēlāku to, ko nevari paspēt apskatīt tagad

    Milzīgais informācijas apjoms ir radījis situāciju, kad viss lietotājam interesējošais saturs nav izlasāms un apskatāms uzreiz. Lai neko nepalaistu garām, ‘Twitter’ ir izveidojis jaunu fukciju - grāmatzīmes. Tās nodrošinās iespēju privāti saglabāt dažādus ierakstus, kas nebūs redzami citiem konkrētā ‘Twitter’ konta administratoriem. Tas vēl nav viss - ir ieviesta arī jauna “dalīšanās” (share - ang

    Lasīt vairāk