Par mums

Jaunumi

 

  • 2018. gads ‘Twitter’ jeb #ThisHappened

    Viss, kas notiek jebkur pasaulē, tajā pat brīdī gūst uzmanību un raisa diskusijas ‘Twitter’. 2018. gadā cilvēki šeit atrada viens otru, reklamēja, mācījās, smējās, diskutēja un piedalījās sarunās. Viņi izmantoja šo sociālo tīklu, lai dalītos pieredzē un iegūtu citu viedokļus. Viņi ar savu viedokli ieguva viedokļa līdera statusu, pat neizejot no mājas.

    Lasīt vairāk
  • Palīdzi Twitterī piepildīt skolas somu

    Pat tik lieliskas vasaras kā šī kādreiz beidzas. Ir jāatgriežas gan pilsētā, gan pavisam drīz - arī skolas solā. Tieši tagad ir īstais brīdis plānot, kā Tu palīdzēsi vecākiem piepildīt bērnu skolas somas. Der atcerēties, ka daudzi vecāki izmanto tieši ‘Twitter’ sociālo tīklu kā palīgu iepirkumu saraksta veidošanai un viedokļu apkopošanai par to, kam ir un kam nav vieta bērna skolas somā.

    Lasīt vairāk
  • 5 triki, kā izmantot ‘Twitter’, lai nepalaistu garām svarīgākos momentus Pasaules kausā futbolā 2018

    Pasaules Kauss futbolā 2014. gadā Latvijas ‘Twitter’ vidē bija tik pat populārs kā Latvijas basketbola izlases starts 2017. gada Eiropas čempionātā! Tas ir tāpēc, ka šeit tiek pārspriests viss, kas Tev nepieciešams, lai Tu būtu futbola eksperts. Te ir fanu emocijas, spēlētāju un sporta žurnālistu komentāri, un rezultāts uzreiz pēc spēles.

    Lasīt vairāk
  • Padomi B2B uzņēmumiem: kā nopelnīt miljonu ‘LinkedIn’

    Aleks Jotiks (Alex Jotic) saka - viņš darbojas netīrā biznesā. Aleks ir Serbijas uzņēmuma ‘Sky High Growth’ vadītājs un dibinātājs, un Rīgā viņš viesojās, lai pildītu mentora pienākumus ‘Startup Wise Guys’ jaunuzņēmumu akceleratora ietvaros. Viņa uzņēmums saskaņā ar pašu izstrādātu modeli pārdod pārdošanas pakalpojumus, piesaistot jaunus klientus dažādiem citiem uzņēmumiem.

    Lasīt vairāk
  • Eirovīzijas dziesmu konkurss ik gadu uzspridzina ‘Twitter’

    Lasīt diskusijas ‘Twitter’ Eirovīzijas dziesmu konkursa laikā dažkārt ir pat interesantāk kā vērot pašu konkursu tiešraidē. Tāpēc ‘Twitter’ ir milzīga vēsturisko notikumu krātuve, kur, meklēšanā izmantojot mirkļbirkas, iespējams kavēties vēsturiski nozīmīgos un amizantos brīžos. Piemēram, atminamies Končitas Vurstas vai Džamalas teju vai leģendārās uzstāšanās. Arī šogad konkurss no 8. līdz 12. mai

    Lasīt vairāk
  • Kā būt pamanāmam Twitter Pasaules Hokeja čempionāta laikā?

    Latvijā maijs kopš neatminamiem laikiem ir hokeja mēnesis, kad hokeja fani kļūst par hokeja ekspertiem, tiesnešiem un treneriem. Daļa savas zināšanas pauž tikai TV priekšā, bet citi savu viedokli dodās paust vai apstiprināt sociālajos medijos. Visbiežāk Twitter ir vieta, kur fani pauž savu viedokli spēles laikā, kā arī pirms un pēc tās. Kā zīmoliem būt pamanāmiem hokeja čempionāta laikā?

    Lasīt vairāk
  • 14 ‘Twitter’ funkcijas, par kurām, iespējams, Tu nezināji

    Pat tie, kuri sevi uzskata par pieredzējušiem ‘Twitter’ lietotājiem, nezina vismaz pāris no zemāk aprakstītajām funkcijām, kas tagad pieejamas šajā sociālajā tīklā. Pārbaudi savas zināšanas, ietaupi laiku un uzzini vairāk!

    Lasīt vairāk
  • ‘Twitter’ - iespēja reklāmdevējiem, kam interesē videospēļu auditorija

    ‘Twitter’ ir sociālais tīkls par visu to, kas notiek šobrīd un tagad jebkurā dzīves jomā. Diezgan ievērojami šajā tīklā pieaug apjoms diskusijām par videospēlēm un e-sportu. Tam ir divi iemesli. Viens - ‘Twitter’ diezgan mērķtiecīgi rada aizvien jaunas iespējas platformā, lai sasniegtu šo mērķauditoriju. Otrs ....

    Lasīt vairāk
  • Kā izveidot efektīvu reklāmas kampaņu ‘LinkedIn’?

    Lielākie reklāmas kanāli ir mūs pieradinājuši pie tā, ka varam paši veidot savas reklāmas kampaņas un viegli tās pārvaldīt. Arī ‘LinkedIn’ ir sava reklāmas platforma, kas atšķirībā no citiem piedāvā unikālu daudz un dažādu parametru klāstu, lai ļoti precīzi uzrunātu potenciālo klientu.

    Lasīt vairāk
  • Kas un kāpēc izmanto ‘Twitter’?

    Veidojot mārketinga stratēģiju, dati ir mārketinga speciālista galvenais ierocis. Tas ir ārkārtīgi svarīgi - zināt, kas lieto konkrēto sociālo tīklu un ko šie cilvēki tur meklē un arī atrod. Tas palīdz uziet pareizo pieeju gan zīmola atpazīstamības, gan iesaistes un pat pārdošanas plānošanā.

    Lasīt vairāk